7 trendi, mis turundust lähiajal enim mõjutavad

Pildid / - naine raamatut lugemas

  1. So-Mo-Lo, mis tähendab sotsiaalse, mobiilse ja kohaliku tegevuse järjest suuremat võidukäiku.
  2. Brand Journalism trend hakkab läbi põimuma Big Data trendiga ning tulemuseks tekib Data Driven Journalism ehk otsused, mida brändide toimetuste kalendrites (editorial calendar) kajastada, põhinevad järjest enam andmeanalüüsil.
  3. Sotsiaalmeediast müügikanaliks: Facebook-i kauaoodatud “Buy” nupp ja ka teiste kanalite arendused, mis seovad sotsiaalmeedia kohese ostuvõimaluse külge.
  4. Internet of things ehk asjade internet on trend, mille tulekus keegi enam ei kahtle. Huviga aga oodatakse esimesi turunduskampaaniad, mis on tehtud internetti ühendatud prillidel, kelladel, külmkappidel vms.
  5. Amplication of content strategy on trend, mis näitab, et ainult tugevast sisutootmisest ei piisa, vaid tulemuse saavutamiseks on vaja selle teatud osi ka reklaamiga toetada.
  6. Visual content: fotode, filmide, infograafika osatähtsus kasvab nii kommunikatsioonis kui ka kuludes. Ennustatakse, et visuaalse sisu kulud võtavad lähiajal kuni 30% turunduseelarvest.
  7. Real time ja instant response: kohe on vaja vastata, teenindada, müüa, probleeme lahendada. Snapchat-ist saab üks olulisem turunduskanal.

 Pildid / - Anu-Mall Naarits piltTrendide ülevaate tegi Anu-Mall Naarits Marketingi InstituudistPildid / - mi_01
16.09.2015

 

 

 

PS! 12. novembril 2015 toimub Marketingi Instituudis turunduskoolitus algajatele teemal "Praktiline otseturundus. Turundusmaterjalid".

Koolitusel esinevad Anu-Mall Naarits Marketingi Instituudist, Jaanika Käärst Liikluskindlustuse Fondist, Mari-Liis Kallismaa Stillabunt OÜ-st ja Rait Rebane K-Print trükikojast. Lisainfo saamiseks ja koolitusele registreerimiseks klikkige SIIA.