Äri- ja reklaamkink: kellele ja miks see vajalik on?

Pildid / - - kruusKingid töötajatele

Hommikune kohv ettevõtte logoga kruusist tugevdab töötaja sidet oma ettevõttega, omanäoline kingitus erilisteks puhkudeks tekitab väärtustatud tunde. Töötajad, kes tunnevad tugevat sidet oma ettevõtte ja selle olemusega, pühenduvad ka oma töösse suuremamahuliselt. Pühendunud müügiesindajad viivad ettevõtte kuvandit edasi suurte ootuste ja lootustega klientideni. Et olla edukas ja klientide seas eelistatuim, ei ole vaja palju: personaalne lähenemine, tähelepanelikkus ja alati soe vastuvõtt. Parim viis tänada oma häid kliente on erilise meenega!

 

Kingid klientidele

On levinud arvamus, et äri- ja reklaamkingitused tähendavad lihtsalt logoga pastapliiatseid, vihikuid ja muid väheväärtuslikke esemeid, mille kingisaaja esimesel võimalusel sahtlisse tolmu koguma lükkab. Tegelikkuses on äri- ja reklaamkingitustel ettevõtte müügitoetuses oluline roll. Saades erilise meene või praktilise tarbeeseme, on see kliendi silme all pikka aega ning seeläbi süvendab ettevõtte tuntust kliendi jaoks.

 

Usaldusväärse kuvandi loomine

Reklaam- ja ärikingituste puhul on tähtis, et need oleksid läbimõeldud ning annaksid edasi ettevõtte olemuse ja väärtused. Kõige aluseks on kindlasti tugeva brändi loomine: selge sõnumi edastamine, konkurentidest eristumine, põhiväärtuste rõhutamine. Ühtne sümboolika nii ettevõtte füüsilises kui ka virtuaalses maailmas on üliolulised ning just terviklikkus tagab ettevõtte usaldusväärsuse. Kindlasti tasub eristuda konkurentidest ning seda rõhutada ka kingitustes: põnevad erilahendused ja ainulaadsed praktilised esemed. Samas ei tohi selle kõrval ära unustada just põhitooteid: logoga pastapliiatsid, märkmepaberid, kruusid, mälupulgad, kontori kujundus ja sealolev õhkkond. Kõiki neid asju märkab klient sisenedes ning läbimõeldud kontseptsioon näitab, et olete oma töös põhjalikud!

 

Kingid ettevõtte tuntuse tõstmiseks

Tegelikult on äri- ja reklaamkingitused vajalikud just ettevõttele endale ja on suurepärased vahendid brändi tuntuse tõstmisel. Nad aitavad edasi anda organisatsiooni põhiväärtuseid ning tekitavad nähtava seose klientide ja ettevõtte vahel. On tõenäoline, et kingi saanud kliendid mäletavad kingiandjat kauem ja paremate emotsioonidega. Kellele siis ei meeldiks kingitusi saada?!

 

Artikli autor: Laura Kukemelk, OÜ Stillabunt
23.03.2015
Pildid / - - autuPildid / - - trükis