Blogi

7 turunduse märkamatut, kuid suure kaaluga osa

Turundusvaldkonnavälised inimesed arvavad tihti ekslikult, et turundus = reklaam. Olles reklaami igapäevased tarbijad, tajumegi ettevõtte turundustegevustena vaid nähtud telereklaami, bussipeatuse seinal oleva plakatit või internetis meid jälitavat bännerit. Reaalsuses on reklaam vaid üks osa turundusest ning kuna oled juba selle postituse lahti ...

7 turunduse märkamatut, kuid suure kaaluga osa
Loe kogu postitust

5 viisi Instagram kaasatuse suurendamiseks

Instagrami vajalikkusest turunduskanalina rääkisime juba eelmises blogipostituses SIIN, täna on aga fookuses viisid, kuidas suurendada kaasatust kanalis. Kaasatus ehk engagement on kasutajate poolt sisuga "suhtlemine" ehk postituse meeldimine ja kommenteerimine. Kaasatus on oluline, kuna suurendab postituste orgaanilist levikut ka Instagrami otsingutes. Mida rohkem on ...

5 viisi Instagram kaasatuse suurendamiseks
Loe kogu postitust

4 võimalust reklaamkingitustega eristumiseks

Reklaamkingitused moodustavad osa ettevõtte terviklikust turunduskontseptsioonist. Paraku aga piirduvad paljud ettevõtted tüüplahendustega: logo pastakale, kruusile, helkurile ning ongi korras. Tegelikkuses on aga ammu see aeg möödas, kus klient kingituseks saadud logoga kruusi auväärselt riiulile kõigile nägemiseks asetas. Logoga tooteid on ...

4 võimalust reklaamkingitustega eristumiseks
Loe kogu postitust

5 viisi inspiratsiooni leidmiseks

Millegipärast eeldatakse, et inspiratsioon on müstiline asi, mis lihtsalt tuleb ootamatult peale, ning inimesel endal puudub selle üle kontroll. Jah, inspiratsioonisüst on suurepärane asi, mis tõukab meid korraga saavutama kõike kohe nüüd ja praegu. Tegelikkuses ei ole aga väide „ma ootan inspiratsiooni“ pädev vabandus ...

5 viisi inspiratsiooni leidmiseks
Loe kogu postitust