Blogi

Jõulukinkide A & O

Tean-tean, millised mõtted seda pealkirja lugedes tekivad: “Jõulud? Detsember pole isegi veel käes!” – aga mis kasu oleks sel teemal jõuluõhtul kirjutama hakata? Lisaks, november on juba pea et lõppenud, mis tähendab, et vaevu jõuame silmi pilgutada ja kahetsusväärselt mitu liitrit glögi osta, enne kui juba ...

Jõulukinkide A & O
Loe kogu postitust

Word of Mouth (WOM) turundus online kanalites: Sinu ettevõtte digitaalne müügitoru

Online Word of Mouth (WOM) turunduse eesmärk on vaadata ja jagada Su brändi, toodet või teenust ja sellega seotud infot online kanalites. Oleme varasemalt pannud kirja samal teemal 6 sammu, et ideede levikut suurendada (vt blogipostitust SIIN). Kuidas aga siiski panna WOM online kanalites enda ettevõtte jaoks kõige efektiivsemalt tööle? Pane paika ...

Word of Mouth (WOM) turundus online kanalites: Sinu ettevõtte digitaalne müügitoru
Loe kogu postitust

5 turundusfilosoofiat, mida suurfirmadelt õppida - 2. osa

Loetud nädalad tagasi alustasime oma blogis pikema jutuga õppetundidest, mida iga ettevõtja ja ettevõte võiksid suurfirmade (turundus)filosoofiast ja põhimõtetest õppida. Blogi esimese osa leiad SIIT!Loe edasi, millised on ülejäänud 3 filosoofiat! 3. Seisa millegi eest. Üritamata kõlada ...

5 turundusfilosoofiat, mida suurfirmadelt õppida - 2. osa
Loe kogu postitust