Blogi

Generatsioon Z - kuidas nad ära tunda?

Viimaste aastate jooksul on turundajad suurema osa oma tähelepanust suunanud millenniumilastele (ehk generatsioon Y-le). Vaikimisi on aga hoogu kogumas uuem ja suurem grupp, mis hakkab lähiaastatel turundusmaastikku domineerima: generatsioon Z. Kuigi milleeniumipõlvkond on turundusmaastikul siiani esikohal, Z-põlvkonna – keda nimetatakse ka post-milleenniumilasteks ...

Generatsioon Z - kuidas nad ära tunda?
Loe kogu postitust

3 külalisblogide suurimat eelist

Külalisblogid on Eesti turundusmaastikul veel võrdlemisi väikese kõlapinnaga turundusmeetod, kuid maailmas on need juba pikemat aega hoogu ja populaarsust kogunud. Enda blogides erinevate külalishäälte tutvustamine aitab alati tuttavaid teemasid uuest küljest näha ning ise teistel platvormidel oma erialaste teadmiste edastamine kogub kindlasti ...

3 külalisblogide suurimat eelist
Loe kogu postitust

Copywriting - kas lihtsalt ilus kirjatükk või midagi muud?

Copywriting on sõna, mida üha sagedamini turundusmaastikul kasutatakse. Mis on aga selle sisu? Eesti Keele Instituudi inglise-eesti sõnaraamatu järgi on copywriter reklaamikoostaja. Samas ei ole copywriting ainult piiratud printreklaami sloganite kirjutamisega. Copywriting eesmärk on haarata koheselt sihtrühma, ...

Copywriting - kas lihtsalt ilus kirjatükk või midagi muud?
Loe kogu postitust

6 sammu jagatava sisu loomiseks

Kui mõni(kümmend) aastat tagasi tähendas suust-suhu turundus reaalselt seda, et toodete ja teenuste soovitusi jagati headele sõpradele ja tuttavatele suuliselt, siis tänaseks on ka see turundusviis suuresti veebi kolinud. Küll aga on internet võimendanud ühe inimese häält: korraga ei kuule soovitust mitte üks või kaks ...

6 sammu jagatava sisu loomiseks
Loe kogu postitust