Blogi

4 levinuimat viga, mida tehakse videoturunduses

Videoturundus on viimaste aastate vaieldavalt suurim turundustrend, mille populaarsus globaalsel skaalal – tänu sotsiaalmeedia platvormide laienemisele ja arvukusele – ainult kasvab. Sarnaselt kõige populaarse ja trendikaga, kiputakse ka videoturunduses justkui mustrina sarnaseid vigu tegema. Selleks, et Sina apsakaid vältida saaksid, reastasime neli levinuimat viga, ...

4 levinuimat viga, mida tehakse videoturunduses
Loe kogu postitust

Turundaja spikker seoses andmekaitseseaduse muudatusega

Eelmisel nädalal avaldasime blogipostituse, milles diskuteerisime uue andmekaitseseaduse nüansse ja üldist tähendust turundusmaastikul. Seekord panime kirja aga mõned praktilisemad nõuanded või nii-öelda spikri, mida iga turundaja kiires korras järgima peab! Pea meeles, et see nimistu pole kaugeltki täielik ja uue määruse ...

Turundaja spikker seoses andmekaitseseaduse muudatusega
Loe kogu postitust

Generatsioon Z - kuidas nad ära tunda?

Viimaste aastate jooksul on turundajad suurema osa oma tähelepanust suunanud millenniumilastele (ehk generatsioon Y-le). Vaikimisi on aga hoogu kogumas uuem ja suurem grupp, mis hakkab lähiaastatel turundusmaastikku domineerima: generatsioon Z. Kuigi milleeniumipõlvkond on turundusmaastikul siiani esikohal, Z-põlvkonna – keda nimetatakse ka post-milleenniumilasteks ...

Generatsioon Z - kuidas nad ära tunda?
Loe kogu postitust

3 külalisblogide suurimat eelist

Külalisblogid on Eesti turundusmaastikul veel võrdlemisi väikese kõlapinnaga turundusmeetod, kuid maailmas on need juba pikemat aega hoogu ja populaarsust kogunud. Enda blogides erinevate külalishäälte tutvustamine aitab alati tuttavaid teemasid uuest küljest näha ning ise teistel platvormidel oma erialaste teadmiste edastamine kogub kindlasti ...

3 külalisblogide suurimat eelist
Loe kogu postitust

Meelesolemise valemi 5 muutujat: kuidas saada ja püsida top of mind-is?

Kui kliendil tekib vajadus mingi toote või teenuse osas, soovib iga bränd olla just esimeste valikute seas tal meeles. Kuidas aga jõuda inimeste mällu ja kuidas seal püsida? Infomüra on tänapäeval suurem kui eales varem. Iga 1 minuti jooksul tehakse maailmas enam kui 350 000 säutsu Twitteris, lisatakse 44 940 fotot Instagrami ja üle 293 000 ...

Meelesolemise valemi 5 muutujat: kuidas saada ja püsida top of mind-is?
Loe kogu postitust