Blogi

4 töötavat generatsiooni - kuidas nad eelistavad suhelda?

Kommunikatsiooniviisid ja -kanalid on pidevas muutumises, mistõttu on oluline, et igapäevane äritegemine, müük ja turundus käiks sellega kaasas. Millised on klientide vajadused ja ootused kommunikatsiooni mõttes ja kuidas kliendid soovivad, et nendega ühenduses oleme? On selge, et eristumine on võti ning et oluline on olla õigel ajal ...

4 töötavat generatsiooni - kuidas nad eelistavad suhelda?
Loe kogu postitust

7 trendi, mis turundust lähiajal enim mõjutavad

So-Mo-Lo, mis tähendab sotsiaalse, mobiilse ja kohaliku tegevuse järjest suuremat võidukäiku. Brand Journalism trend hakkab läbi põimuma Big Datatrendiga ning tulemuseks tekib Data Driven Journalismehk otsused, mida brändide toimetuste kalendrites (editorial calendar) kajastada, põhinevad järjest enam ...

7 trendi, mis turundust lähiajal enim mõjutavad
Loe kogu postitust