Blogi

Eduka jõulupeo spikker

Jõulud – maagiline aeg täis imeilusat paksu lund, kaminasoojust ning armsaid hetki lähedastega. See on idüll, mille nimel personali- ja turundustöötajad ettevõtetes hambaid krigistades jõulupidusid planeerivad. Peo õnnestumises mängivad olulist rolli pisikesed detailid ja põhjalik ettevalmistus, olenemata peo seltskonna ...

Eduka jõulupeo spikker
Loe kogu postitust

Sotsiaalne vastutus kui nutikas turundus

Kahjuks kasutatakse väljendit „sotsiaalne vastutus“ tihti kui tühja sõnakõlksu, mille kasutamine on vajalik üksnes siis, kui soovitakse ettevõtet heast küljest näidata, ise reaalselt panustamata. Sotsiaalne vastutus on ettevõtja võimalus näidata, et ollakse innukamad kui teised sama valdkonna tegijad. ...

Sotsiaalne vastutus kui nutikas turundus
Loe kogu postitust

Kliendilugu: Krediidipank - 25 aastat turundust sama brändinimega

Kui Eesti Vabariik tähistas hiljuti veerandsajandi täitumist iseseisvumise taastamisest, siis juba uue aasta alguses jõuab Eesti Krediidipank sama väärikasse ikka. Muide, ka interneti lehekülgede ajalugu on olnud sama pikk! 25 aastat on aeg, mille jooksul jõuab proovida väga mitmeid turunduslikke lähenemisi, saavutada võite kui ka saada ...

Kliendilugu: Krediidipank - 25 aastat turundust sama brändinimega
Loe kogu postitust

[Case Study]: Vanametalli turundamine ei pea olema igav

Huvitav ülevaade esmapilgul igavana tunduva toote ja teenuse teadlikkuse kasvatamisest, mis on pannud silmad särama tuhandetel lastel ja täiskasvanutel üle Eesti. Kampaania käigus, kus osales üle 12 000 lapse, koguti enam kui 3,9 miljonit tühjakspõlenud teeküünlaümbrist! Millest see kõik algas ja kuidas ...

[Case Study]: Vanametalli turundamine ei pea olema igav
Loe kogu postitust