Case Study: lapsed kui "Küünlaümbriste jaht" brändisaadikud

Kampaania kasv läbi aastate

"Küünlaümbriste jaht" kampaania kutsub lapsi koguma võimalikult suur hulk alumiiniumist teeküünlaümbriseid. Läbi mängulise võistlusmomendi ja hasardi tekitamise on kogutud ümbriste arv kasvanud igal aastal ca 2 korda! Samuti on lapsed ümbriste kogumisse kaasanud oma pered, sugulased, sõbrad, tänu millele on lastest saanud suurepärased Kuusakoski brändisaadikud! Saatsime üleskutse osaleda kõigisse Eesti üldhariduskoolidesse ja lasteaedadesse. Kuna keskkonnahoidmise temaatikat võib olla üsna keeruline lastele huvitavas võtmes rääkida, haarasid õpetajad suure huviga võimalusest kinni ning kasutasid kampaaniat õpetusvõimalusena. Tänu sellele on kampaaniast osavõtt jõudnud igasse Eesti maakonda ning osalejate arv igal aastal järjepidevalt suurenenud.

Pildid / - kogujate kasv

 


 Toetusmaterjalide ja lisavõistlustega suurem kaasatus

Kuna kampaaniaperiood oli pikk (pea 6 kuud), siis oli selge, et on vaja leida ka kõrvaltegevusi, mis toetaksid kampaaniat ja motiveeriksid lapsi jätkuvalt kampaaniast rääkima. Selleks korraldasime Facebook lehel arvamismänge, jagasime osalejate pilte ning korraldasime loovtööde võistluse. Laste loovad pildid andsid Facebook lehele teise hoo sisse: ilma tasulist võimendust kasutamata oli päevane reach  93 000! Laste loovtööd postitasime Facebooki rahvahääletuseks 1. veebruaril. Tulemused avalikustasime 7. märtsil, mis samuti tekitas suure jagamise/meeldimise laine. 

Pildid / - küünlajaht reach

NB! Lisaks saatsime registreerunud õpetajatele perioodi jooksul uudiskirju, milles jagasime ka prinditavaid mänge lastele. Kuna õpetajad olid väga huvitatud kampaaniauudistest, oli kõigi uudiskirjade avamisprotsent vahemikus 45-78%. Kuna pakkusime läbi uudiskirja mitmeid allalaaditavaid mänge, muudetavaid tänukirju, linkisime Facebooki pilte jpm, siis ka klikkimisprotsent oli kõrge, olles maksimaalselt 72%!


 Auhinnasündmus Coca-Cola Plazas

Tänu koostööpartnerile Forum Cinemas saime auhinnasündmuse läbi viia Coca-Cola Plaza uhkeimas Scape saalis. Lapsed sõidutas üle Eesti kohale GoBus! Palju rõõmu pakkus lastele kampaanianäo Mart Müürisepaga pildistamine ja vestlemine ning au tegi Eesti keskkonnaministri Marko Pomerantsi käepigitus. Kino ees õues toimus aga suursugune autoshow, kus Kuusakoski demonstreeris romuauto lammutamist ning Päästeamet selle lõikamist, Politsei- ja Piirivalveamet rõõmustas aga lapsi politseikoerte etteastega!


Vaata kokkuvõtvat videot auhinnasündmusest!

Aitäh lapsed, õpetajad, koostööpartnerid ja kaasaelajad!

Pildid / - täname (1)

Lisainfo ja kampaania tulemused on Kuusakoski lehel SIIN.