Kalev Spa Küünlaümbriste jahi peasponsorina

Kalev Spa on keskkonnakampaania suurtoetajana kolm aastat järjest välja pannud peaauhinna kõige enam küünlaümbriseid kogunud klassidele: võitjad saavad TASUTA 2,5h hullata veekeskuses ja saunakompleksides. Lisaks pakutakse kohapeal kosutavat kõrrejooki ja pirukat. Palusime Kalev Spa turundusdirektoril Meeli Eelmaal lühidalt rääkida keskkonnakampaanias kaasalöömise tagamaadest, selgitamaks kas ja kuidas keskkonnakampaania toetamine ettevõtte väärtuseid rõhutab.


Kuidas sündis Kalev Spa otsus hakata „Küünlaümbriste jahi“ peasponsoriks?Pildid / - - 11052373_849900308402718_7321611431887826185_n

“Kalev Spa ei kahelnud hetkegi, et kampaaniaga ei peaks kaasa minema, sest sihtrühmaks on koolilapsed ning antud kampaania kutsub lapsi üles aktiivsele tegevusele. Kalev Spa on laste ja perede üheks lemmikuks lõõgastus- ja vaba aja veetmise kohaks, mistõttu antud auhind on laste jaoks väga motiveeriv. Kampaania heategevuslikkus ning ühiskondlik kasu on väärtused, mida Kalev Spa hindab ning usun, et kampaanias osalemine aitab kujundada head mainet.”

Miks Kalev Spa on otsustanud antud kampaaniaga kaasa tulla juba kolmandat aastat järjest?

“Kampaania on saanud väga hea kajastuse ja tuntuse. Kalev Spa poolt välja pandud auhind on väga südamlikult laste poolt vastu võetud. Lisaks oleme kõigile kampaanias osalenud lastele teinud sooduspakkumise, mida alati usinasti kasutatakse. Tänu kampaaniale on Kalev Spa-l olnud võimalus suurendada ettevõtte nähtavust erinevatel turundusplatvormidel. Samuti on rõõm tõdeda, et kampaania on läinud suuremaks: ühinenud on mitmed edukad partnerid, kes tahavad kaasa lüüa. Lisaks meeldib Kalev Spa-le väga kampaania hea ja edukas organiseerimine ning haldamine Stillabunt poolt!”

Milline on olnud tagasiside kampaanias osalemise järel?

Pildid / - - 10439029_849900675069348_8630207112676397011_n

“Kampaania tuntus on läinud väga suureks: küünlaümbriseid korjatakse aktiivselt juba enne kampaaniahooaja algust. Mitmed koolid on tundnud huvi, kas ikka Kalev Spa jätkuvalt kampaaniaga kaasa tuleb, kuna auhind on laste jaoks magus! 

Kampaaniaga on kaasnenud suurem nähtavus, kuna nii koostööpartnereid kui ka auhindu on igal aastal rohkem.”

Pildid / - meeli

Meeli Eelmaa, 
Kalev Spa Hotel & Water Park turundusdirektor

10.09.2015

 

 


Kliki siia, et lugeda kommunikatsiooniajakirjas Kaja ilmunud artiklit, kus “Küünlaümbriste jahti” tuuakse eeskujuks eduka kampaania loomisel!

Kliki siia, et tutvuda “Küünlaümbriste jaht 2014/2015” hooaja tulemustega!

Pildid / - - 10615530_849901241735958_6676495947659919825_nPildid / - - 10410151_849901021735980_893779638967605807_n