Instagram Stories vs Snapchat

{VAR:blog_title}

Ühe populaarseima sotsialmeediakanali, Instagram, uuendus on pakkunud viimastel päevadel palju kõneainet. Nimelt on Facebookile kuuluv kanal loonud võimaluse saata sõpradele pilte ja videosid, mis kustuvad 24 tunni jooksul peale nende saatmist. Oma olemuselt on uuendus äärmiselt sarnane Snapchatile, mida muideks Facebook ka 2013. aastal ära proovis osta. Toona alles lapsekingades olnud Snapchati vastuseks oli "ei". Mida aga tähendab Instagram uuendus brändidele? 

Kuna Snapchati platvormil on 200 miljonit aktiivset kasutajat üle maailma ning on ühe kõrgeima kaasatusega (engagement) 18-34 aastaste seas, siis on paljude brändide jaoks kerkinud päevakorda küsimus, kas Snapchat on kanal, kus tuleks aktiivselt sisu toota. Uude kanalisse sisenemine võib olla paras peavalu ning jälgijaskonna kasvatamine aeganõudev. Seetõttu on tõenäoline, et Snapchat asemel hakkavad brändid eelistama Instagrami uuendust. 

Instagrami kasuks räägib juba olemasoleva fännibaasi ära kasutamine. Kui Snapchat näitab saadetud snäppe kronoloogilises järjekorras, siis Instagram näitab enne nende sõprade või brändide sisu, kellega kasutaja on nii Facebookis kui Instagramis palju suhelnud või kelle postitustega olnud kaasatud. See pakub head positsiooni just neile brändidele, kel on mõlemal platvormil märkimisväärne jälgijaskond!

Ootame huviga, kuidas antud uuendus mõjutab Snapchati ja Instagrami kasutamissagedust ning soovime kõigile julgetele põnevat katsetamist!

Artikli autor:
Laura Kukemelk
www.stillabunt.ee

Kasutatud allikad:
http://www.smartinsights.com/social-media-marketing/social-media-strategy/new-global-social-media-research/
​http://www.socialmediatoday.com/social-networks/instagram-stories-how-it-works-and-whats-coming-next

Jaga e-mailiga
Tagasi Vaata postitusi samal teemal