5 aasta 5 tähtsaimat õppetundi

{VAR:blog_title}

Sel aastal tähistab Stillabunt 5-aasta juubelit! Oleme oma tegutsemisaja jooksul palju õppinud, nii oma klientidelt, koostööpartneritelt kui ka töötajatelt. Koos oleme kasvanud selleks, kes täna oleme. Meie jaoks ongi kõige olulisemad inimesed – nii oma töötajad, kui kliendid-partnerid, kelleta poleks me täna need, kes oleme – aitäh teile usalduse ja koostöö eest! Panime tagasivaatavalt kirja 5 kõige olulisemat õppetundi, lootuses, et teistelgi neist kasu võiks olla. Põnevat lugemist!


1. Kui teed õigeid asju, siis juhtuvad õiged asjad

Me teeme oma tööd südamega. See paistab välja. Enamus meie kliente on leidnud tee meie juurde läbi olemasolevate klientide soovituste. Samuti on enamus meie töötajatest meid kõikide ettevõtete seast ise välja valinud. Me oleme selle üle väga uhked ja lubame, et oleme edaspidigi vähemalt sama innukad tegema õigeid asju, sest kui teha tööd maksimaalse pühendumisega, tulevad ka tulemused maksimaalsed.


2. Õnnelik ettevõte = õnnelik klient

Ega asjata räägita, et iga brändi kõige olulisem saadik on omatöötaja. Kinnitame, et see tõepoolest nii on! Meie tiimis on igaüks meist tähtis eeskätt inimesena. Me aitame ja toetame üksteist ning meil on ka tekkinud rida armsaid traditsioone ja koostegemisi, mis meeskonda ühtsena hoiavad ning tegutsema innustavad. Meie inimesed ongi meie Stillabunt. Me panustame oma töötajate arengusse ja heaolusse, sest see toob end mitmekordselt tagasi ning aitab ka ettevõttel kasvada ja veel suurema hulga kliente rõõmsaks teha.


3. On raske olla närvis, kui oled südamega asja kallal

Närvisolekut põhjustab hirm. Hirm on teatavasti enesekeskne tunne. Meie keskendume teistele inimestele: oma klientidele, partneritele ja töötajatele. Ei ole võimalik tunda hirmu ja olla närvis, kui oled südamega keskendunud sellele, mida teed!


4. Kohanemine on supervõime

Meie kliendid on kõik väga erinevad. Nad tegutsevad erinevates valdkondades, neil on erinevad soovid ning vajadused. Ja see meeldib meile! Meile meeldib, et saame end pidevalt proovile panna ja iga kliendi vajadusele vastavalt oma pakutavat teenust ja iseend kohandada. Ka looduses jäävad ellu need, kes suudavad paremini kohaneda!


5. Tuleb vähem lubada, rohkem teha

Klientide ootused ja arusaamad võivad olla väga erinevad. Näiteks tähendab ühe jaoks kiire tegutsemine nädalat, teise jaoks üht päeva. Saladus seisnebki selles, et tuleb lubada nädalat aga teha asjad ära päevaga, sest kui rohkem ei luba, siis ei saa ka keegi pettuda. Ootustest parema teenuse saamine aga teeb kõigil meele heaks ja me oleme alati valmis astuma selle lisasammu, et inimesed meie ümber oleksid õnnelikud.

 

Meil on hea meel tähistada oma esimest juubelit ja jagada teiega meie jaoks neid nii väärtuslikke õppetunde. Lubame, et jätkame töötamist selle nimel, et aidata oma klientidel kasvatada tugevat organisatsioonikultuuri, väärtustada enda kliendisuhteid ja hoida oma brändi tuntust kõrgel.

Jaga e-mailiga
Tagasi Vaata postitusi samal teemal