5 põhjust, miks peaksid olema Instagramis

{VAR:blog_title}

Kui Facebookist leiab enamiku Eesti ettevõtetest, siis Instagram on suurele osale brändidest veel kaugeks jäänud. Käesolevast blogipostitusest leiad põhjused, miks aga peaksid Instagrami konto tegema ning kuidas sealset fännibaasi kaasata. 

5 põhjust, miks peaksid olema Instagramis

  • Kõrgeim kaasatus

    Võrreldes teiste sotsiaalmeedia kanalitega on Instagramis keskmine kaasatuse tase kordades suurem. Näiteks Facebooki postitused saavutavalt keskmiselt 0,07% kaasatuse (engagement), Instagramis jääb vastav näitaja 5% lähedale. Põhjus? Facebookis ollakse ennekõike selleks, et tarbida uudiseid, Instagramis aga selleks, et saada inspiratsiooni, motivatsiooni, olla osa elustiilist ja kultuurist. Eelnimetatud sisu tekitab jälgijates häid emotsioone, mistõttu ollakse rohkem avatud "südame" panemisele või kommenteerimisele. Lisaboonuseks on see, et iga pandud kommentaar või "süda" ei kajastu kohe kõigi sõprade ajajoonel (vähendades hirmu "mida küll teised sellest arvavad, kui ma sellist postitust kommenteerin?").
  • Suunatud ainult mobiilile 

    Instagram on loodud ainult mobiilikasutajaid silmas pidades. Trendid näitavad, et üha enam kasvab läbi mobiiliseadmete sotsiaalmeediakanalite kasutamine ning selle võrra langeb läbi arvuti kanalites veedetud aeg. Turundaja seisukohalt on Instagrami ka mugav postitusi jooksvalt lisada - rakenduse sees on olemas kiire kujundusprogramm ning emotsioonid saab edasi anda kõigest mõne sekundiga
  • Rõhk on visuaalil 

    Kui Facebookis on postitamiseks väga palju variante (tekst, pilt, video, link, slide show, märge, üritus, pakkumine...), siis Instagramis on eranditult rõhk visuaalil (pilt, lühivideo). Lisaks on pildisuurusel kindlad mõõtmed, muutes kõik ajajoonel ilmuvad postitused korrapärasemaks ning lihtsamini tarbitavaks. Inimestele meeldib infot saada läbi visuaali, ilma pikki tekstijuppe lugemata. 
  • Uudsus ja moodsus

    Kuigi Instagram on turul olnud juba 6 aastat, siis tema olemusest õhkub vanemate sotsiaalmeediakanalitega (Facebook, Twitter, LinkedIn) võrreldes trendikust ja lihtsust. Sel põhjusel moodustavad ka enamiku Instagrami jälgijatest alla 30-aastased
  • Avalikud postitused

    Kui Facebookis näevad turundajad kurja vaeva, et esiteks lehe olemasolevad fännid postitatud sisu näeksid ja teiseks, et hea sisu jõuaks ka uute potentsiaalsete jälgijateni, siis Instagramis on kasutajatel lõputu ajajoon. See tähendab, et kasutaja näeb oma ajajoonel kõikide jälgitavate kontode postitusi. Lisaks on Instagrami rakenduses olemas eraldi nupp, mille alt näeb kasutaja kõiki avalikke postitusi kontodelt, mida ta veel ei jälgi, kuid mis võiksid talle huvi pakkuda. Kui postitad järjepidevalt sarnast sisu (nt reisimine, fitness jne) ning kasutada asjakohaseid teematrelle (#hashtag), siis võivad Sinu postitused soovituste näol ise jõuda õige sihtrühmani.

Pildid / - Instagram-3

Eesti smuutisegude tootja boost.ee on Instagrami peale suuresti üles ehitanud kogu oma müügistrateegia. Inspireerivad postitused värvilistest viljadest, troopilistest sihtkohtadest ning ilusateset inimestest pakuvad jälgijatele inspiratsiooni Boost Yourself tooteid tarbida.


Instagrami miinused

  • Postituste juurde ei saa lisada linke. - Kasutaja poole pealt tähendab see, et spämmi hulk on kordades väiksem kui Facebookis. Turundajana pakub see aga mõningast peavalu, kuna fännide suunamine oma veebi, blogi või teistesse sotsiaalmeedia kanalitesse on keerukam. Alternatiiv on postitada link lihtsalt profiili biograafiasse ning suunata konkreetse postituse all inimesed oma profiilile ("Kliki linki biograafias!"). 
  • Teksti vähesus. - Turundajana on alati soov rääkida rohkem, hoida jälgija kätt ja suunata ta järgmise sammuni. Instagram pole aga üldse tekstile suunatud, mistõttu pead olema kindel, et Sinu pilt tõesti ütleb rohkem kui tuhat sõna.

Pildid / - Instagram-2

Lokai on käevõrude tootja, kes inspireerib oma jälgijaid sellega, et postitab põnevates sihtkohtades tehtud pilte käevõruga. 


Loodame, et antud postitus inspireeris Sind katsetama ka Instagrami kontoga. PS - ka meie lõime hiljuti endale Instagrami! Hakka meid jälgima: instagram.com/Stillabunt.eu

Pildid / - Instagram-1

Kasutatud artiklid:

Social media engagement – Statistics and Trends

Why Instagram Is The Top Social Platform For Engagement (And How To Use It)

Nearly 80 percent of social media time now spent on mobile devices

 

Jaga e-mailiga
Tagasi Vaata postitusi samal teemal