4 suurimat reklaamkingituse kasutegurit

{VAR:blog_title}

Sõna "turundus" paneb tihtipeale inimesi mõtlema sisuturundusest või telereklaamidest, kuid kaasaegses maailmas on aina populaarsemaks ja tulemuslikumaks turundusmeetodiks saanud löövate reklaamkingituste kasutamine. Allpool toome välja neli olulist põhjust, miks on reklaamkingitustest saanud eduka turunduse lahutamatu osa.


1. Paindlikkus

Reklaamkingituste potentsiaalne assortii on lõputu. Alates tootevalikust kuni loendamatute esteetiliste lahendusteni, on ärikingitusega võimalik ülima täpsusega edastada ettevõtte sõnum, väärtused, visioon. Ühtlasi lubab taoliste, omanäoliste meenete loomine kontrollida, kes selle saavad ja kellele reklaam peamiselt nähtavaks saab, rääkimata võimalustest suunata inimesi tahetud asukohta, müügi- või sotsiaalmeediakanalitesse.


2. Sotsiaalne viraalsus

Sotsiaalse viraalsuse termini all mõtleme siinkohal tuletust Richard Dawkinsi nimetatud kulturaalsest meemist ("The Selfish Gene", 1976); selles kontekstis tähendab sotsiaalne viraalsus idee, sõnumi või muu infokogumi orgaanilist levikut. Kuigi reklaamkingituse loomine on omaalgatuslik ettevõtmine, lubab hea kingituse funktsionaalsus, püsivus ja edukalt disainitud bränding tootel muutuda end iseseisvalt reklaamivaks ja ettevõtte soovitud sõnumit levitavaks infoallikaks. Taoline turunduslik jätkusuutlikkus tõstab ärikingituse väärtust teiste turundustegevustega võrdluspildis veelgi enam.

Creative Mobile OÜ stressipallid sõnumiga "We've got serious balls"Pildid / - - mikrofiibrist rätik LTH Baas ASPildid / - - veepudelid pwc  

Head näited nutikatest sõnumitest: 

  • Creative Mobile stressipallid sõnumiga "We've got balls"
  • LTH Baas mikrofiiber rätik sõnumiga "We can. We will. Just be the best."
  • PWC veepudelid sõnumiga "Tap your full potential."

3. Tõhusus

Seoses reklaamkingituse jätkusuutliku sõnumilevikuga tõuseb esile ka tõsiasi, et kink on lihtsalt tõhus ning töötab mitmel tandril: see võib olla personaalne ja luua emotsioone; see võib suunata tarbija mitmetesse müügikanalitesse, kandes endas nii ettevõtte reklaami, vabalt valitud üleskutset, tõelist funktsionaalsust kui ka positiivset sõnumit. Koguni 88% meene saajatest mäletavad reklaamitavat ettevõtet ja kingi sõnumit, juhul kui meenet loetakse igapäevaelus funktsionaalseks või esteetiliselt ilusaks ("The Influence of Promotional Products on Consumer Behavior, 2012).


4. Identiteedi kujundamine

Lisaks ülalmainitud kasuteguritele, millega mitmed meist on kaudselt tuttavad, jääb tihtipeale varju reklaamkingituste mõju ettevõtte ja selle töötajate mentaliteedile ning ettevõtte identiteedile. Kuigi esmapilgul võivad bränditud nipsasjad nagu pastakad või kruusid tunduda lausa märkamatud, loovad need alateadlikult kordusmustri, mis hoiab meenel oleva sõnumi kenasti meelel. Mitmed tootevariandid, näiteks töörõivad või muud ettevõtte identiteeti kandvad esemed, loovad aga kollektiivsusõhkkonna ja muudavad töötajad brändisaadikuteks - ühtne kollektiiv on enesestmõistetavalt hea kollektiiv.

Pildid / - - hiirematt tallinna LennujaamPildid / - - pastapliiats Eesti Metsa- ja Puidutööstuse LiitPildid / - - mikrofiibrist rätik politsei ja piirivalveamet

Head näited identiteedi kujundamisest:

  • Tallinna Lennujaama hiirematid koos sihtkohtadega
  • Eesti Metsa- ja Puidutööstuse Liidu keskkonnasõbralikud pastapliiatsid
  • Politsei- ja Piirivalveameti mikrofiiber rätikud organisatsiooni väärtustega

Vaata veel Stillabunt OÜ tehtud töid:

Hakka Stillabunti Pinterestis jälgima!


Kui sooviksid ärimeenetest rohkem teada saada, siis loe meie raamatut „10 sammu ideaalse kingituseni“. Raamat on müügil Apollo ja Rahva Raamatu müügipunktides ning e-poes. Soetades raamatu otse meie käest, saad seda teha erihinnaga 19,99€. 

Vaata lisa!

Võta meiega ühendust: info@stillabunt.eu.

Jaga e-mailiga
Tagasi Vaata postitusi samal teemal