Tööandja turundus 2.0

{VAR:blog_title}

Kaasaegne turundusmaastik on aina keerukam, kuid mitte ainult Facebooki pidevalt suunda vahetavate algoritmide ega ka sotsiaalmeedia platvormide arvukuse tõttu. Tegelikkuses on silma vaja peal hoida palju enamatel faktoritel; üks tahk, millest laialdaselt mööda vaadatakse, on enda kui tööandja edukas turundamine. Allpool panime kirja võtmepunktid, mida meeles pidada, kui tahad olla modernses maailmas tööandjana konkurentsivõimeline ja atraktiivne.


1. Nähtavus sotsiaalmeedias

Kaasaegse turunduse suurimaks kasvusammuks või muutuseks on igal tandril sotsiaalmeedia ja sama kehtib ka tööandja puhul. Kui oled erinevates sotsiaalmeedia kanalites aktiivne, nähtav ja ehitad oma brändi läbi autentse lähenemise, siis näitad ka potentsiaalsetele tööotsijatele, kuivõrd tegevus- ja põnevusrikas on Sinu ettevõte.


2. Generatsioonide erinevused

Arusaadavalt on erinevate põlvkondade esindajatel erinevad prioriteedid, eesmärgid ja vajadused (loe noorest, tõusvast generatsioon Z-st täpsemalt SIIT), mistõttu tuleb aja möödudes kaasas käia uute levivate trendidega. Kui soovid jõuda nooremate põlvkondadeni, tuleb ulatuslikult rakendada sotsiaalmeediat ja pakkuda potentsiaalsele tööjõule väärtuspõhiseid sõnumeid. Oma turuväärtust kasvatad just näidates, et hoolid suurematest eesmärkidest kui tulu.


3. Töötajad kui brändisaadikud

Sinu töötajad on alati Sinu kõige tähtsamad brändisaadikud ja nende mõju on tänapäeval tugevam kui kunagi varem, nii indiviidide isiklike kõlapindade suuruse kui ka põlvkondlike erinevuste tõttu. Kui Sinu töötajad kiidavad/laidavad töökohta, levib sellest sõna kiiresti paljudeni, mis on eriti tähtis nooremate põlvkondade peale mõeldes, kelle jaoks on soovitused-hoiatused kõige mõjukamad. Kui hoiad oma töötajaid südamega, hoolid neist siiralt ja pakud neile ka võimaluse enesetäienduseks, siis jõuab Sinu maine orgaaniliselt õigete inimesteni.


4. Usalda oma töötajaid

Järjekordne viis end kui tööandjat turundada on oma töötajatelt otse kontakte küsida või kaasata neid säärastes kasvuprotsessides. Tee selgeks, et Sinu ettevõttes on tähtis koostöö ning ettevõtte edu on ka töötajate edu. Niiviisi tahavad Sinu töötajad leida samuti parimaid inimesi, kes aitaksid ettevõttel kõige tõhusamalt kasvada, ja soe sõna levib kiiresti.

 

Kui Sinagi otsid töötajat, siis loe edasisi võimalusi sõna levitamise kohta SIIT! Lisaks, kui tahad näha, kuidas meie ühtne kollektiiv koosviibimisi ja edulugude tähistamist läbi viib, siis saad meie tagatuppa piiluda Instagramis!

Jaga e-mailiga
Tagasi Vaata postitusi samal teemal