4 viisi, kuidas reklaamkingitused on isehaldav ressurss

{VAR:blog_title}

Reklaamkingitustega kipub pahatihti seostuma ettevõtte logoga kohustuslik pastapliiats, tass või helkur. Tegelikult on reklaamkingitus palju rohkemat kui lihtsalt bränditud nipsese, mis oma funktsionaalsuse kinkimise hetkel ammendab.

Täie aususe juures võivad ka tass või pastapliiats olla konkreetse sõnumi edastamiseks suurepärane valik – tähtis on valida õige loovlahendus, mis näitlikustaks Sinu ettevõtte soovitud sõnumit ja mõtlikkust, mitte läbida kinkimisprotsessi kui harilikku töökohustust. Üksnes sel viisil teed kindlaks, et kingist tulenev kasu on jätkusuutlik.

Järgnevalt toomegi välja neli põhjust, kuidas edukalt läbi mõeldud reklaamkingitus on ideaalne pikaajaline sõnumikandja ja orgaanilise reklaami allikas.


1. Bränditeadlikkus

Pildid / - - 4 viisi awareness

Mida rohkem Sa oma brändi sümboolikaga nähtaval oled, seda tugevamini kinnistub teadlikkus Sinu brändist ning seda enam on tõenäoline, et järgmisel korral toodet/teenust valides valitakse just nimelt Sinu brändi toode.

Seega tasub valida vastavalt kliendile kingitus, mis ei kaoks sahtlipõhja, vaid oleks kingisaajal pidevalt silme ees, käeulatuses või kasutuses, et Sinu bränd ja ettevõte pakuksid kliendile tõelist väärtust, jäädes „vastuteeneks“ kõrvalkeskkonnas nähtavale.


2. Ettevõtte väärtused

Pildid / - - 4 viisi gift

Lühidalt: otsus, milliseid meeneid või kingitusi annad, sätestab sama palju, kes oled Sina ja mille eest seisab Sinu ettevõtte, kui sõnumit, mida kingiga edastada soovid.

Seega veeda aega rahulikult kingivaliku üle mõtiskledes, kinnitamaks, et kingitus peegeldaks Sinu ettevõtte väärtusi ja oleks võimalik tõhus nende väärtuste kommunikeerimisel soovitud sihtrühmale. Top of mind ja word of mouth reklaami tähtsust ei saa üle hinnata.


3. Kliendisuhete tugevus

Pildid / - - 4 viisi deal (1)

Kingitused sümboliseerivad enam kui kohustuslikku viisakusnormi – kingitus näitab, et väärtustad ja pead tähtsaks neid, kellele need annad. Teisisõnu on kingituse tegemine hea võimalus oma klientidele (aga miks mitte ka partneritele ja töötajatele) näidata, et teievaheline koostöö on hinnatud. Pealegi tekitab kingi saamine soovi teha n.-ö. „vastukingitus“.

Kliendi puhul võib see väljenduda näiteks lojaalsuses, uue toote või teenuse tellimises või ka lihtsas kliendisuhte jätkumises.


4. Hinna-kvaliteedi suhe

Pildid / - - price-tag

Varieeruvate uuringute kohaselt suudab väga suur osa reklaamkingituse saajatest nimetada ettevõtte nime, kellelt kingi sai ning üle poole kingisaajatest teeb ka kinkijaga tehingu.

Lisaks ei pea reklaamkingitus ise olema sugugi kallis – tähtis on leida midagi niivõrd nutikat, personaliseeritut ja igapäevaelus rakendatavat, mis inimeses orgaaniliselt positiivse emotsiooni tekitab.


Loe lähemalt:

http://www.asicentral.com/asp/open/Research/impressionsstudy/Advertising_Specialties_ROI.pdf

Jaga e-mailiga
Tagasi Vaata postitusi samal teemal