10 inspiratsiooniallikat selleks suveks

{VAR:blog_title}

Vaatamata sellele, mis ilm on väljas, on suvel eriline mõju. Päevad on pikemad, aega on rohkem, inimesed avatumad ja  argimured ei tundugi ületamatud. Kuigi eestlastel on kombeks ka puhkuste ajal tööd teha ja suvi ei võrdu ilmtingimata puhkusega, siis tasub pidada meeles, et puhkus ON vajalik selleks, et olla oma igapäevatöös efektiivsem. Puhkus on investeering iseendasse, see annab inspiratsiooni ja uusi mõtteid, tähtis on vaid keskkonnavahetus ja endale puhkamiseks “loa” andmine. Ükskõik, kui lühike või pikk see on, võta sellest maksimum!

Selleks, et suvi kõige paremas mõttes enda kasuks tööle panna, jagame ideid, mis aitavad ammutada inspiratsiooni ja panna aju tööle kergematel ja vähem ärevatel “pööretel”.

Tee sõbraga challenge, kes sel suvel rohkem iseendasse investeerib! :)

Pildid / - inspiratsioon11. Aita kedagi

Olgu selleks siis vanaema, õde, kolleeg, vana sõber või hoopis mõni vabatahtlik tegevus! Toidupank, noortele tugiteenuseid pakkuv RuaCrew ja Vabatahtliku tegevuse laat on ainult üksikud näited. Kui Sul on endal lapsed, siis on see eriti soovitatud koos lastega, sest nii saavad ka nemad eluks kaasa olulisi väärtusi ja õppetunde.


 

Pildid / - inspiratsioon22. Koge ja naudi suviseid elamusi - välikontserdid jt sündmused.

Jah, neid on nii palju, need on kallid ja igale poole ei jõua, aga vali enda jaoks 1-2 lemmikut ja naudi! Sa oled seda väärt!

 


 

Pildid / - inspiratsioon33. Kohtu vanade sõpradega

Helista klassikaaslasele, kellele ikka aeg-ajalt mõtled ja uuri, kuidas tal läheb ning saage kokku. Üllatavalt värskendav on päriselt inimesi üle pika aja näha ja lihtsalt kuulata, mis elu nad elavad, mis tööd teevad, mida väärtustavad ja oma elult ootavad.


 

Pildid / - inspiratsioon44. Ole lihtsalt looduses või jaluta linnatänaval

Ei ole halba ilma, on kehv riietus! Värske õhk annab päriselt hea enesetunde, ükskõik mis ilmaga - kui mitte jalutuskäigu ajal, siis pärast on alati hea tunne :)


 

Pildid / - inspiratsioon55. Loe raamatut või ajakirju, mida oled ammu soovinud lugeda

Tähtis on, et see poleks ekraanilt lugemine, vaid vana hea kirjatüki nautimine, olles ise kerra tõmmanud, pleed peal, lõkke ümber või kodus hubaselt diivanil.


 

Pildid / - inspiratsioon66. Enesekindluse kõne (“self-talk”)

Mõtle läbi ja pane kirja need asjad, mida tahaksid endale sisestada ja milline soovid olla. Proovi neid endale 10 päeva jooksul iga päev öelda ja vaata, mis hakkab juhtuma. Näiteks: "olen parim ema/isa, leian alati aega oma lastele ja nendega olles olen 100% kohal” või “olen parim ajaplaneerija, mu tööd ja tegemised on alati õigeaegselt tehtud” või “hoolitsen enda eest, naudin tervislike eluviise ja olen parimas füüsilises vormis”. Pane kirja 10 lauset ja räägi endaga - programmeeri oma aju ja keha enda heaks selliseks nagu soovid.


 

Pildid / - inspiratsioon77. Õpi midagi uut

Olgu selleks siis kudumine või muru niitmine vikatiga või õmblemine või lillede istutamine või traktoriga sõitmine või enda erialane täiendamine. Viimase jaoks on inglise keeles väga palju erinevaid podcaste, mida saad alla laadida ja endale sobival hetkel kuulata (nt õues jalutades või autoroolis olles) vms. Vaata näiteks "The School of Greatness with Lewis Howes". Otsingute abil leiad palju huvitavaid teemasid!


Pildid / - inspiratsioon88. Näpud mullas, närvid korras :)

Kindlasti on Sul keegi, kes ootab külla ja vajab abi - üllata vanemaid/vanavanemaid, sõpru või hoopis kolleege ja paku end appi füüsilist tööd tegema. See on üllatavalt inspireeriv ja paneb aju jällegi teistpidi tööle. Kindlasti on see üllatus ka endale, kui selline töö on sSnu jaoks pigem väljakutse!


Pildid / - inspiratsioon99. Lahenda ristsõnu või sudokusid

Sellest tekib samasugune sõltuvus nagu krõpsude söömisest, no ei saa loobuda enne kui on otsas :) Aga kõik ju teavad, kui kasulik on ajule väljakutseid esitada, nii et krõpsud nurka ja ristsõnad kätte!


Pildid / - inspiratsioon1010. Mängi õue- või lauamänge

Näiteks korralda sõprade-perega mänguturniir, kus kord nädalas või kuus toimub 2-3tunnine mänguõhtu: eelnevalt leppige kokku ka auhinnad, et kõik oleks motiveeritud :) Auhindadeks sobivad näiteks järgmised asjad: kes kellele peab tegema õhtusöögi, viima matkarajale või suvesündmusele jms. NB! Lauamänge mängides areneb parem ajupoolkera, mis toetab empaatiat ja otsustusvõimet (allikas: http://www.goldmerk.ee/et/n/5-pohjust-miks-mangida-pariselt-mitte-nutiseadmes)

 

Jaga e-mailiga
Tagasi Vaata postitusi samal teemal