5 nippi oma väärtuse tõstmiseks

{VAR:blog_title}

Lisaväärtus on klientide leidmisel ja hoidmisel üks kõige tõhusamatest meetoditest, aidates ka tõsta brändi tuntust ja defineerides oma ettevõtte kindla turuosa. Ei tea, kust alustada? Siin on viis lihtsalt rakendatavat viisi, et aidata Sul luua oma klientidele asendamatut lisaväärtust:


1. Arvesta alati kliendi perspektiiviga

Lisaväärtuse kunst algab Sinu võimega näha asju läbi oma kliendi silmade.

Kaalutle, mis on Sinu sihtgruppidele tähtis ja kuidas Sinu toode või teenus neid aitab. Millist probleemi aitad Sa lahendada? Kuidas aitad Sina neil tegeleda takistustega? Kuidas lihtsustad nende töid ja tegemisi? Mitmed ettevõtted sihivad valet sihtmärki, keskendudes mitte pakutavatele kasuteguritele, vaid rõhudes niisama esiletõstetud tunnustele.

Muutes oma fookuse turundajalt tarbijale, saad lõpetada müümise ja alustada aitamisega.


2. Tööta pidevalt kliendi rahulolu tõstmise kallal

Kuigi vaidlus, kas kliendil on alati õigus (või mitte), jätkub sama kirglikult kui eales, pole küsimustki, et rahulolematud kliendid kindlustavad ettevõttele ebaedu.

Aus tagasiside on turundusmaastikul sama hästi kui kuld. See lubab Sul hoida pöialt turunduspulsil, seeläbi tuvastades oma klientide vajadused ja soovid, ning ka kindlustades, et Sinu bränd jääb selles vaates alati esirindele.

Tasuta tööriistad nagu Survey Monkey, KwikSurveys and SurveyPlanet pakuvad lihtsalt kasutatavaid malle ja vahendeid, kindlustamaks, et saad koguda täpselt seda tüüpi informatsiooni, mida soovid. Sellise kuldaväärt informatsiooniga saad juba luua edasise, kliendipõhise tegevusplaani.


3. Rakenda turundusmudeleid

Otsides viise loomaks lisaväärtust, võib abiks olla populaarsete turundusmudelite rakendamine, mis aitavad Sinu üldstrateegial orgaaniliselt välja kujuneda.

Väikeste ja keskmiste ettevõtete puhul on kõige rakenduslikumateks mudeliteks näiteks nelja C mudel, "Brand Essence Wheel" ja SWOT analüüs, mis aitavad Sul luua oma ettevõtte brändi statementi, defineerida oma unikaalse müügipunkti, ja isegi ennustada oma klientide tulevasi vajadusi ja soove vastavalt turutrendidele.


4. Loo meeldejääv kliendikogemus

Ettevõtted, mis pakuvad oma klientidele meeldejäävaid, kui mitte unustamatuid kogemusi, saavad oma brändi edu kasvatamiseks mitmeid lisakanaleid. Näiteks tõstab hea kliendikogemus tõenäosust, et klient kirjutab Sinu ettevõttest positiivse arvustuse, edastab head kogemust läbi word-of-mouth viidete, või osutub lihtsalt väärtuslikuks püsikliendiks.

Sellist kogemust luues tuleb meeles pidada iga punkti turundusstrateegias, alates algsest kontakti saamisest kuni ostujärgse suhtlemiseni, lubades Sinul maksimeerida oma kliendile pakutavat lisaväärtust kogu müügiprotsessi vältel. Meeldiva ja meeldejääva kliendikogemuse loomise parimaks osaks on oma klientidega tõeliste suhete loomine - midagi, mis on väärt palju enamat kui lihtsalt müük.


5. Ära alahinda tasuta vahendite väärtust

Vahet pole, kas tegu on tasuta õpetuse, prinditava PDF-i, või oma brändi logo kandva kalendriga, on tasuta ressurssid alati suurepärane viis lisada oma tegevusele ja pakutavale väärtust, näidates, et Sinu bränd on võimeline pakkuma oma kliendile "veidi enam".

Lisaks võivad tasuta ressurssid olla kasulikud tööriistad, mille abil tõsta oma üldist bränditeadlikkust, ja näidata oma soovitud turuosale enda teenuseid ja tooteid.

Pea meeles, et kuigi pakud midagi tasuta, peab see siiski kattuma Sinu klientide vajadustega, olema asjakohane Sinu turule, ja rääkima Sinu brändi üldeesmärgist.

Jaga e-mailiga
Tagasi Vaata postitusi samal teemal