5 Instagrami trendi 2018. aastal

{VAR:blog_title}

Pärast Facebooki teadaannet ettevõtete postituste orgaanilise leviku piiramisest, otsivad tublimad turundajad aktiivselt uusi kanaleid, kus oma sisuga pildil olla. Järgmine loogiline valik oma sihtrühma tabamiseks on ilmselgelt Instagram. Selles postituses toome välja viis suurimat trendi Instagramis turundamiseks 2018. aastal.


1. Postituste boostimine Instagramis saab normaalsuseks

Kuna paljud ettevõtted „kolivad“ suuremal või vähemal määral Facebookist tõenäoliselt Instagrami, tekitab see sealses keskkonnas suurema konkurentsi, mistõttu saab Instagrami postituste boostmine üsna pea uueks normaalsuseks.


2. Instagrami ostlemise funktsionaalsus muudab jaekaubanduse maastikku

Oled kindlasti Instagramis viimasel ajal märganud Shopify-d. Shopify laseb oma kasutajatel piltidel olevaid tooteid tag´ida ning toote nime ja hinna pildile lisada. See loob võimaluse tooteid sirvida ilma äpist lahkumata. Tahaks ju ise ka kohe kasutama hakata?


3. Sinu Instagrami lehest saab Sinu uus koduleht

Väidetavalt otsib järjest rohkem inimesi ettevõtteid esmalt Instagramist ja alles siis Google'ist. Instagrami jaoks sisu tootes tuleb sellega kindlasti arvestada. Igatahes tasub oma konto väljanägemisel pilku peal hoida, sest Instagrami profiilist võib saada Sinu uus visiitkaart.


4. 2018. aastal on turundja uueks salarelvaks Instagram Stories

Kuigi story-de formaat on alguse saanud hoopis Snapchatist, oli 2017. aastal Instagram Story-l üle 300 miljoni aktiivse kasutaja, mis on kaks korda rohkem kui Snapchatis. Ei tasu lasta käest head võimalust oma sihtrühmani ulatuda ja oma jälgijate arvu suurendada.


5. Instagramis turundamine muutub analüütilisemaks

Selleks, et olla edukas, tuleb mõista oma sihtrühma ja toodetud sisu potentsiaali realiseerumist – see ei ole kindlasti ühelegi turundajale uudiseks. Kuid nüüd on aeg saada sõbraks Instagram Analytics-iga, sest Instagrami algoritmi pideva muutmise tõttu tuleb nina sügavale numbritesse pista, et tagumik rongist maha ei jääks.

 

Kokkuvõtvalt: Tee oma profiil võimalikult pilkupüüdvaks ja informatiivseks, pane Shopify tööle, tag-i tooted ära ning boosti aktiivselt oma postitusi. Tee hoolega Story-sid ning ära unusta võtta aega tehtud tegevuste tulemuslikkuse mõõtmiseks.

NB! Ära unusta, et sotsiaalmeedia platvorm on alati kellegi teise oma. Samuti on kogu Sinu töö ja vaevaga kätte võidetud fännibaas ja jälgijaskond sotsiaalmeedias alati justkui Sinu oma, kuid samas mitte. Seega tasub järjepidevalt mõelda ja tegutseda selle nimel, et oma fännid sotsiaalmeediast enda kontrollitavatesse kanalitesse suunata.

 

Allikas: https://later.com/blog/instagram-marketing-trends-2018/

 

Jaga e-mailiga
Tagasi Vaata postitusi samal teemal