4 must-be omalogoga toodet

{VAR:blog_title}

Must-be ehk toode, ilma milleta on ettevõttel raske tekitada usaldusväärsust. Kindlasti ei tasu antud toodete mõju alahinnata! Loe postitusest lähemalt, kuidas 4 lihtsa tootega kinnistada oma brändi kliendi teadvusesse!

1. Pastapliiatsid

Pildid / - 4mustbeomalogogatoodet2Tõeline klassika, mis lihtsalt kuulub igapäevase kontoritöö juurde. Pastapliiatsid on olemas igas koosolekuruumis, tänu millele saab klient esmase kokkupuute ettevõtte visuaalse identiteediga. Pastapliiats ei pea aga olema igav: uus trend on kasutada hoopis nutiotsaga pastapliiatseid, tänu millele saavad vajalikud toimetused kiiresti tehtud ka nutiseadmetes. Nutiots võib olla nii klõpsu otsas kui ka seal, kust tuleb süsi välja. Lisaks on pastapliiatsi mudelite valik meeletult lai: metallist, plastikust, twist mehhanismiga, pastapliiatsid, millele on lisatud ekraanipuhastaja ja palju muud! Varasemate aastatega võrreldes on soodsamaks läinud just metallist pastapliiatsite hinnad, mistõttu on soovitav väiksemate koguste puhul tellida just neid. Graveeringu lisamisel on lõpptulemus väga soliidne, tänu millele võib seda väga edukalt kasutada ka kingina!

 

 

 


2. Kruusid ja klaasid
Pildid / - 4mustbeomalogogatoodet3

Pastapliiatsite kõrval leiavad sama tihedat kasutust just kruusid ja klaasid: kliendi saabudes küsitakse temalt kindlasti, kas ta soovib kohvi, teed või vett. Kuumade jookide serveerimiseks sobib kõige paremini ikka enda logoga kruus. Peale selle on kruusi hea ka majast välja kinkida, kuna tegemist on praktilise kingitusega, mis on sobilik nii meestele kui naistele igas vanuses. Igapäevaselt kujuneb kõigil ikka kontoris, kodus või ema juures välja oma lemmik kruus. Kui Sinu ettevõtte logoga kruus on kliendi jaoks just see, mida ta on otsinud, kasutab ta seda igapäevaselt aastaid! Kruuside puhul on põnev uuendus see, et nüüdsest saab kruuse tellida ka oma Pantone koodiga. Varem pidid kõik leppima ligilähedaste toonidega, kuid nüüd on sellel lõpp! Tootmisprotsess näeb välja järgmine: kõigepealt värvitakse kruus ära, mille järel saab sellele logo peale trükkida või kasutada näiteks liivapritsi tehnoloogiat, mis jätab logo valge ja reljeefse. Värvitud kruus peab vastu 250 tundi masinapesu. NB! Kruusi saab ka seest oma Pantone värviga teha. 

Pildid / - 4mustbeomalogogatoodet4Kui klient soovib aga vett, siis on võimalus seda serveerida klaasist, kuhu on Sinu ettevõtte logo peale graveeritud. Miks graveeringuga? See jääb kõige ilusam: tagasihoidlik, mitte silmatorkav, aga meeldejääv!

 

 

 

 


3. Visiitkaardid

Pildid / - 4mustbeomalogogatoodet5Visiitkaart on üks kindel “peab olema” toode. Tavaliselt vahetatakse neid kohtumise alguses - on oluline, et visiitkaart vastaks Sinu ettevõtte visuaalsele imagole ning oleks kujunduslikult läbi mõeldud. Praegu on pigem moes lihtsamad kujundused: vähem on rohkem. Tüüpiliselt lähtutakse standarmõõdust, kuid kui eriline kuju aitab rõhutada Sinu ettevõtte lubadust või nime, siis võib selline visiitkaart saajas tekitada rohkem elevust. Rõhku tuleb panna ka materjalile, et visiitkaart oleks vastupidav ja esinduslik. Ka erinevate trükitehnoloogiate kombineerimine annab põnevaid tulemusi. Kui Sinu visiitkaart on kujunduslikult lihtne ja selge ning üleliigse mürata, on see kliendile signaaliks, et Sinuga on lihtne koostööd teha!

 

 

 


4. Vihmavarjud
Pildid / - 4mustbeomalogogatoodet6
Esmakohtumise lõppedes võib tekkida olukord, kus ootamatult on hakanud paduvihma sadama. Mis oleks sel hetkel parem kingitus kui tormikindel Sinu ettevõtte logoga vihmavari? Nii saad näidata, et tõesti hoolid oma klientidest! Kvaliteetse varju kinkimine tähendab seda, et vari ei lähe esimese nurga taga tuulega katki: keegi ju ei soovi näha enda logoga vihmavarje linnavahel prügikastidesse topituna! Uuendusena vihmavarjude maailmas on meie pikaajaline koostööpartner Saksamaalt välja tulnud elektrilise vihmavarjuga. See avaneb ja sulgub lihtsalt nupule vajutades ning seda saab seinas laadida. Kui vihmavari on tühi, saab selle avada ka käsitsi. Vari on pakendatud ilusasse kinkekarpi ning valikus on nii kokkukäiv kui ka pika varrega versioon.

 

 

Head klientide üllatamist!

Autor: Martti Pent
martti@stillabunt.eu
​www.stillabunt.ee

Jaga e-mailiga
Tagasi Vaata postitusi samal teemal