Generatsioon Z - kuidas nad ära tunda?

{VAR:blog_title}

Viimaste aastate jooksul on turundajad suurema osa oma tähelepanust suunanud millenniumilastele (ehk generatsioon Y-le). Vaikimisi on aga hoogu kogumas uuem ja suurem grupp, mis hakkab lähiaastatel turundusmaastikku domineerima: generatsioon Z.

Kuigi milleeniumipõlvkond on turundusmaastikul siiani esikohal, Z-põlvkonna – keda nimetatakse ka post-milleenniumilasteks – esilekerkimine on tasapisi paljude edasimõtlejate seas suureks huvialaks saamas.


Millised on generatsioon Z noorte tunnusmärgid?

Leidmaks parimaid viise kaasata ja jõuda Z-generatsiooni noorteni, tuleb esmalt aru saada ja mõista nende psühholoogilist suunitletust. Mida ütlevad uuringud millenniumilaste-järgse põlvkonna kohta? Mis eristab Z-põlvkonda eelnevatest?

 

Pildid / - - generatsioon (2)

  • Tehnoloogiasuunitlus. Ei mingit üllatust – esimene asi, mida iga turundaja Z-põlvkonna kohta teadmiseks võtma peab on nende tehnoloogialembus. Selle põlvkonna inimesed pole elanud maailmas, kus pole internetti või kõiksugu vidinad (sülearvutid, tahvelarvutid,  nutitelefonid).

 

  • Teistsugune keskendumisvõime. Arvestades, et selle põlvkonna inimesed on niivõrd nutitehnoloogiasõbralikud, on ka arPildid / - - generatsioon (1)usaadav, et nende keskendumisvõime on märkimisväärselt teisiti   arenenud. See tähendab, et nad omistavad informatsiooni mitte ühele asjale pikalt keskendudes, vaid väikeste infoampsukestena, mida leiavad arvukatest allikatest.

 

  • Pildid / - - generatsioon (4)Eneseharimise väärtustamine. Veel üks omadus, mis Z-generatsiooni noori hästi kirjeldab on nende suur huvi eneseharimise vastu. Kusjuures, 33% Z-põlvkonna noortest eelistavad oma koolitunde internetis vaadata ja 32% eelistavad üle interneti klassikaaslastega üheskoos õppida.

 

  • Maailma panustamine. Üllataval kombel on selle põlvkonna märkimisväärsete iseloomuomaduste hulgas ka Pildid / - - generatsioon (3)suur soov maailma parendada. Hoolimata oma east tahavad selle põlvkonna liikmed enim oma kogukondades positiivseid muutusi läbi viia. 93% nendest ütlevad, et nende töökohavalik oleks suuresti mõjutatud ettevõtte mõjust ühiskonnale üldiselt. Veelgi enam, 30% noortest oleksid valmis saama 10-20% vähem palka, et töötada ettevõtte eest, kes nende väärtusi jagab.

 

Olles tuvastanud generatsioon Z-i peamised tunnusjooned, vaatame järgmises blogis, kuidas turundajad saaksid selle turuosa potentsiaali maksimeerida, sellega kõige tõhusamalt tutvuda ja seda avastada.

Jaga e-mailiga
Tagasi Vaata postitusi samal teemal