5 viisi LinkedIn’is silma paista

{VAR:blog_title}

Juba päris pikki aastaid on sotsiaalvõrgustike maastikku domineerinud käsikäes Facebook ja Instagram, kuid hiljuti, just lähiaastate jooksul, on sel turul uueks suureks tegijaks saanud ka professionaalide võrgustik LinkedIn. Tänu suurtele muudatustele LinkedIni ehituses – nagu uuendatud äpp ja Facebooki-stiilis sõnumid – on sellest saanud üks kõige kiiremini kasvavatest sotsiaalvõrgustikest. Millised on sel tandril aga peamised faktorid, millel turundusega tegeledes silma peal tasub hoida?


1. Regulaarne sisuloome

Top-of-mindis püsimise lihtsaim alustala kehtib ka LinkedIni puhul – postita jätkusuutlikult, ühtlase sagedusega ja ole temaatiliselt alati asjakohane. Positsioneeri end usaldusväärse nõuandja ja/või mentori rolli nende inimeste jaoks, kelle jaoks Sa sisu lood. Kui Sind vaadeldakse kui figuuri, kelle arvamus on põhjendatud ja kogemustele tuginev, siis nähakse Sind ka kui professionaali, kelle poole asjakohase vajaduse puhul pöörduda.


2. Jaga väärtuslikku sisu

Avalda oma LinkedIn publikule, kuidas oled teistele juba väärtust pakkunud ja nende eesmärke-muresid lahendada aidanud. Ideaalse tulemusena näeb potentsiaalne klient Sinu tehtut ja kontakteerub Sinuga otseselt. Alternatiivina – mis on sotsiaalmeedia imetabane efekt – jõuab Sinu loodud sisu läbi kõiksugu sotsiaalsete serpentiinradade oma tee soovitud inimesteni. Mida rohkem Sa oma väärtust järjepidevalt demonstreerid, seda suurema tõenäosusega jõuab teadmine sellest ka õigete inimesteni.


3. Leia tasakaal

Eelneva punktiga kooskõlas on tähtis hoida oma sisuloomes ja muus info avaldamises korrektne tasakaal – liigne enesekajastus kostub kui eputamine ja liigne uudislugude jms. väliallikatest tuleneva meedia jagamine näitlikustab, et Sa üksnes edastad väärtuslikku sisu, mitte ei paku seda. Umbkaudse määrana mõtle nii: ligikaudu 50% jagatavast võib olla Sinu ettevõttest/tegemistest, järgnevad 25% võiksid näidata üldiseid trende ja toimuvat Sinu valdkonnas, ja viimased 25% peaks katma üldine sisu, mille vastu Sina isiklikku huvi tunned. Viimane 25% näitab professionaalse ja ametliku kõrval Sinu inimlikku külge – pea meeles, inimesed pöörduvad nende poole, kellega nad samastuvad ja keda nad usaldavad.


4. Tunne oma klienti

Parafraseerides üht kuulsat tsitaati: inimesed ei unusta, kuidas Sina nad end tundma panid. Jaluta mõned sammud oma kliendi kingades ja rakenda Sulle saadaval olevat informatsiooni, et neid paremini mõista, nii ärilises kui elulises mõttes. Võta aeg maha ja tee endale selgeks, mis on Sinu kliendile tõeliselt tähtis ja kuidas Sina saaksid neid aidata, mitte ära koorma end pidevalt müügile mõeldes; ole inimene!


5. Ole julge

Viimase asjana: mitmekordistamaks tõenäosust resultaatideni jõuda, ole julge, astu esimene samm ja kontakteeru inimestega. Ka professionaalses keskkonnas nagu LinkedIn pole kaugeltki kohatu teistega sooje suhteid hoida.

 

Allikas:https://www.business2community.com/social-selling/best-practices-using-linkedin-2018-02003320

 

Jaga e-mailiga
Tagasi Vaata postitusi samal teemal