Kui igihaljas on Sinu blogi?

{VAR:blog_title}

Tänapäeval tundub, et üüratu enamik inimesi istub laua taga, närvid krussis, üritades jätkusuutlikult lagedale tulla aina loomingulisema ja kaasaegsema temaatikaga, et suurendada oma lugejaskonda, brändituntust ja muidugi ka müügitulemusi.
Kuid millised koostisosad on tähtsaimad, et tagada oma sisuloomele edu? Viimasel ajal on populaarsust kogumas just üks asi: ajalooline optimeerimine (historical optimization).


Ajalooline optimeerimine on oma varasemalt loodud sisu uuendamine, et kaasaegsete normide, algoritmide ja huvialadega kooskõlas olla. See pole ka niisama eeldustöö – HubSpoti viimane uuring näitas, et seda tüüpi optimeerimise rakendamine tõstab praktilist conversion tulemuslikkust lausa 240%. Aga kuidas oma sisu igihaljana hoida, kinnitamaks, et Sinu blogi täidab oma eesmärki ka pikaajalises perspektiivis?


1. Kust alustada?

Enne kui nippide juurde jõuame, tasub ülevaatlikult hinnata, milliseid postitusi üldse tasub uuendada. Seega, vaata oma loodud sisu kotkapilguga üle, kontrollides, kui tulemuslikud Sinu kirjutatud postitused algselt olid, ja tuvasta kõige suurema potentsiaaliga sisu. Seejärel mõtle, milliseid tekste saab “üle võõbata”, värskendada ja kaasaegselt paeluvaks teha!


Kirjutamiseks valmistudes pea silmas kolme võtmepunkti: faktuaalne täpsus, informatsiooni värskus-uudsus ja soravus. Lisaks, enne kirjutamist optimeeri oma postitus ka SEO-d arvesse võttes. Ettevalmistused tehtud, oled valmis oma postitusi optimeerima!


2. Märksõnad ja -fraasid

Kogu tegevuse tõeline tuum – asja- ja ajakohaste märksõnade tuvastamine ja rakendamine. Eelnevalt mainitud 240% tulemuslikkuse tõus tuleneb just korrektsete sõnade ja fraaside kasutusest ja uuendamisest. Kõige parem osa? Märksõnade asendamine on kiire ja lihtne!
Esmalt heida pilk peale oma kirjutatu analüütikale, tuvasta oma kõige populaarsemad postitused. Seejärel kasuta analüütikaprogramme või -saite ja uuri välja, millised Sinu postituste märksõnad on üldiselt enim otsitud või milliseid märksõnu otsides Sinu blogini enim jõutakse. Prioritiseeri valitud märksõnad, valides vaid üks-kaks resultatiivseimat sõna, ja põimi need oma postitusse, asendades vähem resultatiivsed märksõnad või lisades niisama asjakohaseid lõike-lauseid.


3. Lõika liigne välja

Siinkohal pole tähtis mitte ainult oma pidevalt areneva kriitikameele ja kirjaoskusega enda postitusi hinnata. Materjale lugedes tuleks silmas pidada, et Sa uuendamis- ja optimeerimisprotsessi käigus oma teksti originaalset mõtet ei kaotaks. Kõik peab olema lihtne, otsekohene ja arusaadav! Kui viimased uuendused, mida kajastada soovid, on keerulisemad ideed, siis kasuta võrdlusi ja metafoore, et oma sõnum siiski mõistetavalt edastada!


Hoia mõtteis eelnevalt mainitud kolme punkti: faktuaalne täpsus, informatsiooni värskus-uudsus ja soravus. Kui Sinu kirjutatu on uudne, paeluv ja lihtsalt mõistetav, oled juba pool võitu saavutanud – pea 60% tänapäeva internetikasutajatest teevad seda telefonitsi, mis tähendab, et ülipikki kirjatükke loetakse ka aina vähem.


4. Uued ideed

Ehk kõige sügavam ümberkirjutamise faktoritest on tõeline loovtöö. Pole saladus, et parim viis edu saavutada on lihtsalt head sisu toota. Seega, viimase soovitusena – kui muu töö on juba tehtud – tasub üritada leida oma eelnevalt kirjutatust inspiratsiooni millegi uue ja huvitava tarvis. Iga ala maastik on pidevas muutumises, seega materjali, millest kirjutada, tekib lakkamatult juurde. Kui muu ei toimi või paelu, siis parim inspiratsioon tuleb ikka Sinult eneselt!


Head uuendamist!

Jaga e-mailiga
Tagasi Vaata postitusi samal teemal