7 trendi, mis turundust lähiajal enim mõjutavad
- So-Mo-Lo, mis tähendab sotsiaalse, mobiilse ja kohaliku tegevuse järjest suuremat võidukäiku.
- Brand Journalism trend hakkab läbi põimuma Big Data trendiga ning tulemuseks tekib Data Driven Journalism ehk otsused, mida brändide toimetuste kalendrites (editorial calendar) kajastada, põhinevad järjest enam andmeanalüüsil.
- Sotsiaalmeediast müügikanaliks: Facebook-i kauaoodatud “Buy” nupp ja ka teiste kanalite arendused, mis seovad sotsiaalmeedia kohese ostuvõimaluse külge.
- Internet of things ehk asjade internet on trend, mille tulekus keegi enam ei kahtle. Huviga aga oodatakse esimesi turunduskampaaniad, mis on tehtud internetti ühendatud prillidel, kelladel, külmkappidel vms.
- Amplication of content strategy on trend, mis näitab, et ainult tugevast sisutootmisest ei piisa, vaid tulemuse saavutamiseks on vaja selle teatud osi ka reklaamiga toetada.
- Visual content: fotode, filmide, infograafika osatähtsus kasvab nii kommunikatsioonis kui ka kuludes. Ennustatakse, et visuaalse sisu kulud võtavad lähiajal kuni 30% turunduseelarvest.
- Real time ja instant response: kohe on vaja vastata, teenindada, müüa, probleeme lahendada. Snapchat-ist saab üks olulisem turunduskanal.
Trendide ülevaate tegi Anu-Mall Naarits Marketingi Instituudist
16.09.2015
PS! 12. novembril 2015 toimub Marketingi Instituudis turunduskoolitus algajatele teemal "Praktiline otseturundus. Turundusmaterjalid".
Koolitusel esinevad Anu-Mall Naarits Marketingi Instituudist, Jaanika Käärst Liikluskindlustuse Fondist, Mari-Liis Kallismaa Stillabunt OÜ-st ja Rait Rebane K-Print trükikojast. Lisainfo saamiseks ja koolitusele registreerimiseks klikkige SIIA.