Infosüsteemid
Infosüsteemide võimalusi on palju, mistõttu sõltub pakutav konkreetselt kliendi vajadustest. Infosüsteemi eesmärk on alati teha midagi enamat kui klassikalised kodulehed. Kui mõelda broneemis-, iseteenindus-, kliendihaldus- või muu taolise keskkonna loomisele, siis tasub pidada meeles, et igasugune selline süsteem koosneb reeglina kolmest osast:
- kujundus ja visuaalne pool;
- haldussüsteem, mis kõike koos hoiab (st kuhugi saab vajutada, midagi avaneb jne);
- info, mis seal leidub.
Kõige tähtsam on siinjuures, et info ise oleks alati kesksel kohal! St võime luua suurepärase visuaalse ja lihtsa haldusega süsteemi, aga kui info kättesaamine on keeruline või see pole kirjas, siis kõik eelnev on paraku väärtusetu.
Erifunktsionaalsust on vaja tihti arendada, et see:
- oleks mugavalt hallatav,
- et tulemus lõpptarbijale oleks maksimaalselt apetiitne ja
- et süsteem oleks mugav ning toimiv!
Vastavalt infoliigile ja ettevõtte eemärkidele, mida soovitakse veebis saavutada, paneme paika funktsionaalsuse ja kujunduse: kas ainult imagoloogiline veebikanal, müügikeskkond või muu lahendus (nt uudistaja, blogi, kalender, kataloogid, tagasisided , e-poed jms on kõik funktsionaalsuse osad). Kliendiinfole ja vajadustele n-ö peale vaadates usume, et saame soovitada toimiva funktsionaalsuse!