Tallinn Marketing Week
Marketingi Instituut viis see aasta esmakordselt läbi suuremahulise turundusnädala Tallinn Marketing Week! 18. - 22. mai oli täis põnevaid turundusteemalisi seminare: kokku toimus 9 seminari ning turunduskino seanss. Eriliseks tegi nädala veel see, et kõik seminarid viidi läbi Tallinki reisilaevadel. Teistsugune keskkond andis alust teise nurga alt mõtlemiseks ning uute lahenduste leidmiseks. Stillabunt soovis ka antud sündmusest osa saada: olime kõikidel päevadel kohal ning võtsime seminaridest aktiivselt osa. Meil oli suur rõõm kohtuda kõikide toredate turundushuvilistega! Tänutäheks osalistele andsime ka kaasa roosi.
Järgnevalt mõned põnevad mõtted, mille nädalalt kaasa võtsime (allikas Marketingi Instituut):
- Mõjuvõimsad trendid - kasutadaolevad ressurssid on muutuvad: kuidas muutuvas keskkonnas edukalt toimetada? Oluline on panna rõhku emotsioonide loomisele!
- Roheline turundus - tuleb luua uued rohelised ärimudelid: toode, mis meie maailma kahjustab, ei saa olla ilus.
- Uued müügistrateegiad - müük ei ole improvisatsioon, tuleb sihtida oma klienti ning teda hoida.
- Sihitud kliendikogemuse juhtimine - oluline on tunda oma klienti, kogudes selleks tema kohta andmeid ja neid analüüsides. Kliendikogemus on muutumas virtuaalseks!
- Brand journalism - sotsiaalmeedia olulisus: ole agressiivne ja nähtav!
- Mäng. Start. Turundus. Võit. - Mängus tuleks teenida punkte, mida hiljem kliendid kasutada saavad. Lisaks on tõhusaim reklaam mängus selline, mis on sinna sisse ehitatud ja tundub loomulikuna.
- Mobiiliturundus - 4 inimest 5st nõustub ostma mobiilist - mobiiliäpid on väga tõhusad. PS! Alustada tuleb disainiagentuurist, mitte tehnilisest võimekusest.
- Sotsiaalne turundus - väikese eelarvega on hea läbi viia sotsiaalkampaania. "Fun theory" võtteid kasutades saab muuta klientide harjumusi ning seeläbi kampaania viia viraalseks. Inimesed tulevad suurte asjadega kaasa.
- Järgmise põlvkonna turundus - oluline on lugu: selle ümber saab pärast ehitada teenuse/toote!